
Υπηρεσιες Digital Marketing (Google Ads)
WE DESIGN DEVELOP CONSULT COMMUNICATE


ΠΡΟΩΘΗΣΗ - Google Ads (πρώην AdWords)
Πριν από μερικά χρόνια η απλή διαδικτυακή παρουσία θεωρούνταν υπεραρκετή για να διαφημιστεί μια επιχείρηση. Αλλά πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει. Ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι εξίσου μεγάλος με τον πραγματικό κόσμο και η προσοχή των χρηστών διασπάται πανεύκολα. Η επιτυχημένη διαφήμιση στο διαδίκτυο, λοιπόν, χρειάζεται προσεκτικό σχεδιασμό και πολύ καλή γνώση του κοινού στο οποίο απευθύνεται η κάθε επιχείρηση.
Κάπου εδώ μπαίνουν οι λεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες “SEM” (search-engine-marketing). Πρόκειται για το δημοφιλέστερο τρόπο διαδικτυακής διαφήμισης σήμερα. Είναι διαθέσιμες σε όλες τις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης (search engines) και συμπεριλαμβάνεται, φυσικά, και η Google με το Google Ads (πρώην Google AdWords).
Τι είναι το search engine marketing και ποια τα πλεονεκτήματά του;
- Απευθύνεται ΜΟΝΟ στους πελάτες που εσείς θέλετε
- Στοχεύετε σε διαφορετικό κοινό, διαφορετική ηλικία, διαφορετική περιοχή ανάλογα με το κάθε ένα προϊόν ξεχωριστά.
- Έχετε μεγάλη ποικιλία τρόπων διαφήμισης (αναζήτηση, προβολής, βίντεο, εφαρμογές)
- Πλήρη analytics για στατιστικά στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας σας και demmographics για το κοινό σας
- Εύκολη προσαρμογή προϋπολογισμού

Τι χρειάζεται μία καλή διαφήμιση ιστοσελίδας με Google Ads για να είναι πετυχημένη;
Καλή απόδοση της καμπάνιας (Good Quality Score). Για να το πετύχουμε αυτό ξεκινάμε από την ανάλυση των αναγκών, έπειτα την δημιουργία της στρατηγικής μας και αργότερα τη δημιουργία των απαραίτητων κειμένων και δημιουργικών που απαιτούνται.
Η δημιουργία μιας καλής landing page που θα βοηθήσει το χρήστη να βρει και να αγοράσει αυτό που θέλει αμεσα είναι πολύ σημαντική.
Άμεσα αποτελέσματα: περισσότερες επισκε΄ψεις, τηλεφωνήματα και επισκέψεις στο φυσικό κατάστημα

Διαφήμιση ιστοσελίδων Pay Per Click από τη Nowhere Web Management
Παρέχουμε:
- Τεχνογνωσία για τη σωστή στρατηγική ανάπτυξης καμπάνιας Google
- Δόμηση της καμπάνιας σας στα σωστά Ad Groups
- Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών (keyword planning)
- Επιλογή του σωστού budget
- Κατεύθυνση της διαφήμισης στη σωστή σελίδα υποδοχής (landing page)
- Σύνδεση της καμπάνιας σας με μέτρηση μετατροπών (event tracking)
- Συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας